Pro koho je kniha určena?

Pro  majitele malých a středních e-shopů, kteří cítí, že klasické metody získávání zákazníků (SEO, PPC, e-mailing) už nestačí a chtějí zkusit něco dalšího. Pro lektory online vzdělávacích kurzů. Pro prodejce služeb po Internetu. Pro affiliate manažery, kteří se chtějí naučit pokročilým technikám affiliate marketingu.

Zatím nemáte s affiliate marketingem zkušenost?

  • Představím vám jej jako účinnou prodejní techniku, ve které vítězí všichni – obchodník, partner i zákazník.
  • Získáte podrobný návod, jak spustit vlastní provizní program, jak přesvědčit partnery, aby se zapojili, jaké nabídnout reklamní prvky i jak vyhodnocovat výsledky.
  • Naučíte se, jak na provizním programu neprodělat.
  • Knihu jsem doplnil názornými příklady ukázkami, na konci každé kapitoly na vás čeká jednoduchý úkol.
Ručím za to, že po přečtení poslední stránky knihy dokážete ihned  spustit vlastní provizní program, přivést první partnery a prodat svůj produkt.

Affiliate už používáte?

Vám  v knize ukážu pokročilé techniky správy účtu, práce s partnery i nejčastější chyby, které affiliate obchodníci dělají.
  • Dozvíte se, na jakých 5 pilířích stojí správa provizního programu. A jaké triky použít, aby na ni stačila pouhá hodina týdně.
  • Prozradím vám 12 nejčastějších chyb affiliate marketérů a ukážu vám, jak jim předcházet.
  • Naučíte se rozpoznat podvodné praktiky neseriozních partnerů ještě předtím, než vyplatíte provize.
  • Na závěr knihy jsem pro vás připravil podrobnou analýzu českého affiliate trhu.

Kniha je maximálně praktická

Možná přemýšlíte, zda to nebude další kniha, kterou si přečtete a odložíte do skříně. Mohu vás ujistit, že nebude. Kniha je koncipována velmi prakticky a u každé kapitoly je uveden také příklad z praxe, jak jsem danou techniku využil já, či některý z mých klientů. Na konci každé kapitoly dostanete úkol, který se ke kapitole váže. Pokud budete plnit úkoly, tak vám garantuji, že svůj provizní program hravě spustíte a také že bude úspěšný.

Skvělé bonusy

Vím, že začít není snadné a že občas je potřeba trošku pomoci. Proto jsem využil možností, které nám Internet nabízí a ke knize vám dám ještě pěknou dávku bonusů (které neustále rozšiřuji). Tyto bonusy vám pomohou spustit provizní program během pár dní a ušetří vám spoustu peněz za právníka a času, než byste tyto materiály připravili sami.




O autorovi

Jmenuji se Mário Roženský. Tuto knihu jsem se rozhodl napsat, protože věřím v sílu affiliate spolupráce a každý den vidím výsledky, jaké obchodníkům může přinést.
S affiliate marketingem jsem se poprvé setkal v roce 2008, kdy mě k němu přivedl kamarád. Nejprve jsem mu nevěřil. Nechápal jsem, proč by mi někdo jen tak dal 10-50$ za to, že přivedu nového zákazníka. Zkusil jsem to a ono to skvěle fungovalo.
Stojím za vývojem prvního českého affiliate software
V roce 2011 jsem spustil první český affiliate software nazvaný AffilBox. Tento software jsem začal nabízet obchodníkům a spolu se software také rady a pomoc se spuštěním vlastního provizního programu. Dnes využívá AffilBox již více než 700 obchodníků z České a Slovenské republiky.
Od roku 2012 působím také jako affiliate manažer  v mnoha kampaních – v těch nejúspěšnějších případech jsem pomohl obchodníkům k polovině objednávek. V kampaních, které jsem dosud vedl a do kterých se zapojilo několik tisíc partnerů, jsme  na provizích vyplatili přes 4 miliony korun.
Jsem autorem jediného českého affiliate vzdělávacího programu
O své zkušenosti z affiliate marketingu se rád dělím dál – v roce 2013 jsem vytvořil a spustil Affiliate Academy, jediný český vzdělávací program pro obchodníky, kteří chtějí spustit vlastní provizní program.

Ohodnotit a napsat hodnocení

Vaše hodnocení pro tento produkt

angry
crying
sleeping
smily
cool
Procházet

Vaše hodnocení by mělo mít délku alespoň 140 znaků

  • Cenové rozpětí 590 Kč

Propaguj tento inzerát

Vstupem na tyto stránky souhlasíte s používáním souborů cookie. více info

V nové směrnici EU je stanoveno, že každý uživatel webu musí souhlasit s používáním tzv. cookies (uživatelská data), abychom je my provozovatelé mohli používat k měření návštěvnosti, pro tlačítka sdílení na FB, nebo třeba personalizované reklamy.

Zavřít